.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت ارشاد مطرح کرد:
توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد .
توسعه گردشگری فرهنگی مازندران باید در اولویت سیاستگذاری قرار گیرد

به گزارش شمال نیوز، دکتر وحید آرایی عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از زمینه های مهم توسعه گردشگری، جاذبه فرهنگی و هنری است که موجب شکل گیری گردشگری فرهنگی می شود که جغرافیای فرهنگی مازندران در این خصوص ظرفیت های منحصر بفردی دارد. 

 

دکتر آرایی تأکید کرد: مازندران با دارا بودن ظرفیت هایی از جمله؛ اماکن تاریخی و مذهبی، صنايع دستی، غذا، پوشاک، آداب و رسوم، موسیقی، معماری و آیین ها و بازی هاي محلی و بومی می تواند زمینه شکل گیری و توسعه گردشگری فرهنگی را فراهم نماید‌. 

 

مشاور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: مازندران سرشار از ظرفیت های فرهنگی برای جذب گردشگر است که خوشبختانه این ظرفیت ها در هر منطقه از استان به شیوه خاص و پشتوانه فرهنگی متفاوت و جذاب وجود دارد. 

 

عضو هیأت امنا مؤسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: سیاستگذاران ذیربط استانی می بایست ضمن انجام تمهیدات لازم سخت افزاری و نرم افزاری توسعه گردشگری فرهنگی مبتنی بر زیست بوم، اطلاع رسانی مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.